miercuri, 7 septembrie 2011

Dac Fest 2011



In curand va incepe editia a II-a a Dac Fest.
Teoretic ar fi un moment de bucurie pentru mine, pentru ca imi doream extraordinar de mult sa particip. Planificasem totul inca de la inceputul lunii August, si atunci imi doream ca un copil care asteapta sa vina Craciunul, sa vina mai repede luna Septembrie. DAR...Dar toate planurile mele erau facute pentru 23-25 Septembrie, pentru ca la acea data s-a tinut editia precedenta. Am aflat Duminica 4 Septembrie ca editia din acest an se va tine   in perioada 9-11, si atunci totul s-a naruit.
Trecand peste frustrarea aceasta (cu greu), am decis sa pun un afis pe suportul de la intrarea in magazin, prin care sa anunt evenimentul. Daca eu nu pot merge, macar sa promovez festivalul dupa umilele mele posibilitati.
Sa nu fiu inteles gresit. Nu acuz pe nimeni de nimic, desi Luni eram plin de nervi  si toata lumea era vinovata pentru naruirea visului meu, dar am realizat ca lipsa banilor, programul de la munca si altele, nu sunt responsabilitatea altora ci a mea. Poate ca anul viitor voi fi mai intelept, voi avea mai multi bani si posibilitatea de a pleca de la munca atunci cand vreau eu (v-am zis eu ca sunt frustrat?).
Imi doream atit de mult sa-i cunosc pe Oamenii (cu O mare!) de la Terra Dacica Aeterna...Poate la anu'...
Pina la anu', insa, va prezint afisul Dac Fest 2011.


Am rugamintea, la cei care citesc randurile acestea, sa participe la acest eveniment si sa transmita si gandul meu bun si o imbratisare frateasca Oamenilor care fac ceva pentru Tara asta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu