luni, 19 septembrie 2011

Despre Oameni

Ajunsesem intr-un punct in care imi pierdusem speranta ca mai pot exista oameni care sa puna mai presus decat interesul lor ( de obicei material si imediat),interesul unui grup, credinta intr-o idee, sa treaca linia dintre vorbe si fapte. Nu o sa dau nume, pentru ca nu cred ca acei Oameni si-ar dori asta, pentru ca ei sunt acei anonimi, acei cativa care sunt cunoscuti doar de o mina de prieteni, si- de obicei- sunt strigati pe prenume sau porecle, desi acesti Oameni ar trebui sa se numeasca Domni si Doamne.
Ii respect pentru ca acesti Oameni lupta pentru o idee fara a astepta o remuneratie, fara sa ceara sa fie mediatizati sau orice alta forma de recompensa materiala. Acesti Oameni  lasa comoditatea si  "actiunea" din spatele monitorului si a tastelor pentru a face efectiv ceva. Ei mi-au demonstrat ca inca mai exista speranta, ca inca nu este totul pierdut, ca inca mai exista Oameni.
Faceam parte din categoria aceea care se lasa influentata de cuvinte ca: La ce bun? Si la ce rezultat se ajunge,intr-un final? Nu vezi frate ca efortul asta e de pomana? Cui ii mai pasa? Te zbati degeaba, ca astia tot ce vor ei fac...Da,stiu ca suna mioritic,dar recunoasteti ca si voi ati fost, candva, descurajati de oameni si cuvinte de genul asta.
Dar am gasit, am vazut ca mai exista si altfel de oameni,iar acestia mi-au aratat ca este timpul sa trec si eu la fapte, ca de cuvinte si bloguri este plin internetul, dar de oameni care sa puna mina la treaba...cam este lipsa. Degeaba stau eu si scriu 'jde mii de articole daca in plan efectiv nu fac nimic.
In final as vrea sa scriu despre un OM.
Nu o sa fac greseala de a-l aseza pe un piedestal si de a-l zeifica, pentru ca daca as proceda asa, as constata, intr-un final, ca acel zeu este de fapt un om, cu bune si rele, dar...un om si nu un zeu.
DAR...Dar acesta nu este un om obisnuit. Este esenta bunului-simt, a modestiei, este cel care pune Suflet si pasiune in lupta sa, si repet, lupta pentru o cauza, pentru o idee si nu pentru sine.
Nu mai am cuvinte pentru a lauda faptele acestui OM, asa ca voi incheia prin a spune:
" Ma plec cu deosebit Respect in fata Dumneavoastra!"

2 comentarii:

  1. Stefan Egmont Puscasu30 septembrie 2011 la 22:39

    Seara buna. Citind articolul, mi-a venit in minte o maxima: "Patriotismul e convingerea ca tara ta e superioara celorlalte, doar pentru ca tu te-ai nascut in ea!" O seara fructuoasa,
    Stefan Egmont Puscasu

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu am facut comparatia intre Tara mea si alte tari, din simplu fapt ca nu am vizitat alte tari, si nici nu o voi face prea curand pentru ca atita timp cit nu imi cunosc foarte bine Tara, atita timp cit mai am de vazut si vizitat locuri din aceasta Tara nu are sens sa viztitez tari straine.
    Dar am pretentia ca nici altii sa nu faca vreo comparatie intre tara lor si a mea, atita timp cit nu ne cunosc bine Tara.
    Si DA, Romania ESTE frumoasa,indiferent de existenta mea pe aceste meleaguri. A fost frumoasa de milenii, si sper ca va ramane asa si dupa ce existenta mea efemera se va fi incheiat.

    Va multumesc pentru comentarii si pentru ca ati citit umilele randuri scrise de mine. Sper din toata inima ca vom avea timpul necesar sa stam mai mult si mai des de vorba.
    Cu deosebit respect!

    RăspundețiȘtergere